DS LifeShop:
  • * Gratis verzending vanaf € 65,-
  • * Snelle levering
  • * Eigen label met hoogwaardige proteïne
  • * Fysieke winkel te Tilburg
  • * Vragen? Bel met 013 591 33 39

Verzending & retouren

Bezorging

Pakketten worden over het algemeen binnen 3 werkdagen na ontvangst van de betaling en worden verzonden via DHL & POST NL met tracking en drop-off zonder handtekening.
Als u liever levering door DHL & POST NL met de vereiste handtekening, zal een extra vergoeding worden toegepast. Dus neem dan contact met ons op voor het kiezen van deze methode. Welke zending keuze die je maakt , zullen wij u voorzien van een link naar uw pakket online te volgen.

Algemene Verzendinformatie

Onze producten worden afgeleverd door DHL & POST NL. De verzending naar Nederland is vanaf een bestelwaarde van 65 Euro gratis. Bij een lagere bestelwaarde rekenen wij 6,95 Euro voor de verzending. Voor bestellingen buiten Nederland rekenen we andere verzendkosten.

Jouw bestelling wordt na plaatsing direct door ons bewerkt. Bestellingen die tussen maandag en vrijdag voor 16:00 uur binnen komen, worden nog dezelfde dag verstuurd (indien alle producten op voorraad zijn). Om fraude te voorkomen voeren we een security check uit voor al onze credit card betalingen. Indien je bestelling niet door de eerste security check komt, krijg je een e-mail met de vraag contact met ons op te nemen en de bestelling nog een keer persoonlijk met ons te bespreken. Jouw bestelling wordt dan direct na het telefoongesprek voor de verzending voorbereid. Totdat we met jou persoonlijk hebben gesproken, zal de bestelling niet worden verstuurd.

De status van je bestelling kun je altijd gemakkelijk online bekijken. Zodra je bestelling is verstuurd, zullen wij jou een verzendbevestiging per mail sturen. Daar vindt je een Track & Trace nummer waarmee je de bestelling kunt volgen.

Retouren

Fout geleverde artikelen:
Is het verkeerde artikel geleverd , dan kan het geretourneerd worden. Ds-lifeshop neemt in deze situatie de kosten voor het retourneren op zich. Na het ontvangen van je retour gezonden artikel sturen wij zo spoedig mogelijk de correcte bestelling naar je op. Geef duidelijk aan wat de reden is waarom je het betreffende product wilt retourneren.

Beschadigde artikelen:
Is een artikel beschadigd aangekomen(transport of fabrieksfout),dan kan het geretourneerd worden. Daarvoor hebben we de volgende informatie van je nodig. Stuur een mail naar info@dslifeshop.nl met de volgende informatie:

• Naam, voornaam
• Bestelnummer van de bestelling waarmee dit product geleverd is
• Artikelnummer van het product waar de klacht over gaat
• Reden van de klacht (hier het beste een kleine beschrijving sturen waar de klacht precies over gaat. Bijv. een gescheurde pot, de stiksel van een bokshandschoen laat los, enz.)
• Voor ons zou het handig zijn als je een duidelijke foto van de schade aan het product zou kunnen mee sturen.

Nadat wij hebben onderzocht of de schademelding terecht is, vragen we je het product naar ons op te sturen. Je krijgt van ons een e-mail met alle nodige informatie om het artikel te retourneren.
Als wij het beschadigde artikel hebben ontvangen, sturen wij natuurlijk zo snel mogelijk een nieuw artikel naar je op. Ds-lifeshop neemt in deze situatie de kosten voor het retourneren op zich.

Heb je een klacht over een product of service van dslifeshop.nl?

Als je een klacht over een gekocht product of over de service hebt, willen wij je vriendelijk vragen alle relevante informatie naar info@dslifeshop.nl te sturen. Binnen 14 dagen wordt je klacht verwerkt en krijg je een reactie.

Vervolgens krijg je direct een bericht van ons. Bij een terechte klacht vragen wij je het product incl. uitleg aan ons terug te sturen zodat wij de klacht kunnen beoordelen en bewerken.

Winkelwagen is leeg!